Menu główne
Newsletter
Zasady patronatu
Od organizujących imprezę, którą obejmujemy patronatem wymagamy:
- bezpłatnego wstępu na imprezę dla wydelegowanych dziennikarzy naszego portalu,
- udostępnienia i umożliwienia przestrzeni potrzebnej do pracy (np. ew. miejsce do rozstawienia lub pozostawienia sprzętu),
- szczegółowych terminów oraz informacji na temat wydarzenia wraz z aktualizacją jeśli zajdą zmiany,
- umieszczenia czytelnego loga portalu na wszystkich materiałach reklamowych (m.in. ulotki, bannery, plakaty, strony internetowe),
- możliwości dowolnego wykorzystania materiałów zarejestrowanych przez ekipę portalu na wydarzeniu (m.in. w internecie, na łamach portalu i serwisów społecznościowych).
Są to podstawowe zasady, które obowiązują podczas współpracy z naszym portalem. Mogą one ulec zmianie. W przypadku niedotrzymania przez organizatora powyższych zasad portal może odwołać swój patronat i odmówić dalszej współpracy.
W przypadku wydarzeń na większą skalę podpisywana jest stosowna umowa.
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.